onsdag 6 januari 2016

Extendedmix nya hemsida!

Hej!

Välkommen till Extendedmix nya utseende! Det var på  tiden! Eller hur? Jag har kört på i gamla fotspår ganska länge nu, men inser att tiden har runnit iväg och Extendemix hemsida har blivit gammal och sårbar. Detta har säker flera av Er märkt då Ni har fått varning om trojanattack den senaste tiden. I stället för att "laga" och rensa ut det infekterade så kommer jag inom kort att stänga ner www.extendedmix.com och fortsätta mitt skrivande här istället. Dessutom så är det betydligt enklare för Dig att kommentera det jag skriver direkt här och nu! Bra va?
Det enda negativa är att jag inte kan ta med mig de recensioner som finns på den gamla sajten hit, utan det blir att starta om på ny kula. Men jag kommer att lägga upp lite gamla favoriter vad det lider :-)
Som sagt, välkommen hit och glöm inte att bokmärka sidan!

Rock on,
Roger

4 kommentarer:

  1. Sveriges bästa recensioner, keep up the good work!

    SvaraRadera
  2. Väldigt tråkigt om alla gamla recensioner försvinner från webben!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej anonym!
      Ja, det tycker jag också, men tyvärr så är det inte möjligt att flytta med all det material som jag har recenserat under åren till den här typen av sajt. Men jag kommer att med jämna mellanrum lägga upp lite godbitar från förr, så att Ni läsare kanske kan hitta någon godbit som Ni hittills missat.

      Radera